fbpx

Jak zmotywować swój zespół do aktywnej sprzedaży?

Odcinek 29: Jak zmotywować swój zespół do aktywnej sprzedaży?

W tym odcinku podcastu opowiadam o tym, jak podkręcić tempo sprzedaży w Twojej firmie, bazując na aktywnych sprzedażowych działaniach, a nie na tzw. sprzedaży biernej (czyli na odpowiadaniu na zapytania ofertowe, które klienci sami z siebie skierowali do firmy).

Posłuchaj o budowaniu nastawienia do telefonowania, wzajemnym uczeniu się wewnątrz Twojego zespołu i prowadzeniu burzy mózgów, nastawionej na analizę porażek i sukcesów w dziale handlowym.

[…]

„Bez końca” Davida Gogginsa – książka, która zmienia życie

Kiedy myślimy o książkach motywacyjnych, często mamy na myśli lekkie lektury, które mają nas zainspirować do działania w prosty i przyjemny sposób. „Bez końca” Davida Gogginsa zdecydowanie nie wpisuje się w ten schemat. To nie jest zwykły amerykański poradnik motywacyjny, po którego lekturze poczujesz się jak zwycięzca z Hollywood.

[…]

Silversi na rynku pracy. Korzyści i wyzwania.

Starzenie się społeczeństw to jeden z siedmiu trendów globalnych. Obecnie mianem Silversów  na rynku pracy nazywa się osoby, które ukończyły 50. rok życia. Co piąty Polak skończył już 65 lat, osób między 55 a 75 rokiem życia jest w Polsce ok. 9,3 mln. Szacuje się, że w połowie XXI wieku osoby powyżej 60. roku życia w Polsce stanowić będą czterech na dziesięciu Polaków. Do 2050 r. co szósta osoba na świecie będzie miała co najmniej 65 lat. Co powie na to rynek pracy? […]

5 zasad udanej rozmowy handlowej

Jakość naszej komunikacji z klientami często jest dla nich decydującą kwestią w wyborze między naszymi produktami, a ofertą firmy konkurencyjnej. Klienci stają się coraz bardziej wymagający, oczekują nowej jakości relacji handlowiec-klient. Chcą, aby rozmowa handlowa opierała się na zasadach partnerstwa, wymiany wiedzy, obustronnego dialogu oraz znalezienia korzystnych rozwiązań dla obu stron.

Poniżej przedstawię 5 zasad skutecznej rozmowy sprzedażowej, dzięki którym masz szansę na zwiększenie swoich wyników sprzedażowych.

[…]

Odcinek 28: Jak dobrze zarządzać pracą, gdy Twój zespół pracuje zdalnie lub hybrydowo?

W tym odcinku podcastu dzielę się z Tobą praktyczną wiedzą prowadzenia zespołu lub części zespołu – w sposób zdalny, hybrydowy.

Omawiam to:
– jak budować zaufanie
– jak pozostać efektywnym
– jak się wzajemnie wspierać
– jaki się komunikować

Moja firma, Personia, od dłuższego czasu pracuje hybrydowo, a teraz znaczną część pracy naszego zespołu stanowi home office.
W tym podcaście najlepsze praktyki utrzymania motywacji, efektywności i kreatywności, nawet gdy nie widzicie się na co dzień.
[…]

Zwalczanie chaosu organizacyjnego: jak ratować zdrowie psychiczne i zdrowie psychofizyczne pracowników?

W dzisiejszych czasach coraz więcej pracowników i menedżerów boryka się z wyzwaniami organizacyjnymi, które prowadzą do stresu, frustracji i przewlekłych chorób. Nadmiar obowiązków, brak wsparcia oraz ciągłe zmiany stanowią wyzwanie dla wielu osób na rynku pracy, tak menedżerów, jak i zarządzanych przez nich zespołów.

Niestety ten problem dotyka nie tylko jednostek, ale także całe organizacje. Wielu pracowników decyduje się na rezygnację z pracy, zwolnienie chorobowe, co prowadzi do utraty cennych zasobów ludzkich przez firmy, nie mówiąc już o spadku efektywności z pracy.

Jak możemy zapobiec temu zjawisku?

[…]

Rekrutacja pracowników. Którą metodę wybrać?

Znalezienie pracowników z odpowiednimi kwalifikacjami, którzy dobrze wpasują się z kulturę organizacyjną firmy, może być wyzwaniem, zwłaszcza dla mniejszych przedsiębiorstw. Jeśli stoisz przed procesem poszukiwania kandydatów do pracy i zastanawiasz się, która metoda rekrutacyjna będzie najlepsza, to ten artykuł jest dla Ciebie. Czytaj dalej i poznaj plusy i minusy najpopularniejszych metod rekrutacyjnych.

[…]

Odcinek 27: Biznesowe cele. Co trzeba i warto mierzyć, prowadząc własną firmę?

Aby nie wpaść w szał analizy w firmie zbyt wielu wskaźników “sukcesu”, ani też, aby czegoś nie przeczyć, przed Tobą podcastowy odcinek, w którym polecam konkretne dane biznesowe do Twojej analizy, bieżącego monitoringu i wyznaczania celów.

Opowiem o tym, dlaczego lepiej analizować zysk, a nie przychód, dlaczego nie warto, by jeden klient stanowił 30% firmowego przychodu oraz dorzucę kilka wskaźników z pionu marketingu i pionu HR, którym warto się z sensem (!) przyglądać.

Jeśli jeszcze nie prowadzisz w swoim biznesie tabelarycznych zestawień kilku rzeczy, to myślę, że po tym odcinku podcastu: “Szef bez presji, a firma w dobrych rękach” – zaczniesz!

[…]

Copyright ©️2022 Personia Sp. z o.o.