Szkolenia sprzedażowe

Szkolenia z profesjonalnej obsługi klienta, kurs technik sprzedaży i szkolenia z negocjacji w biznesie.

 

Profesjonalna obsługa Klienta, a także dobra znajomość technik sprzedaży to niezbędne umiejętności potrzebne do wzrostu wyników sprzedażowych i zapewnienia satysfakcji Twojego Klienta.

Nasze szkolenia sprzedażowe są prowadzone przez specjalistów w zakresie zarządzania, sprzedaży i marketingu. Szkolenia prowadzone są dla handlowców, sprzedawców i specjalistów z działu obsługi klienta z różnych branż.

 

Co zyskasz, dzięki naszemu szkoleniu dla sprzedawców, szkoleniu z obsługi klienta i kursowi technik sprzedaży?

  • Kurs technik sprzedaży umożliwi Ci poznanie techniki aktywnego słuchania oraz dowiesz się jak zbadać potrzeby swojego Klienta, aby w pełni zrozumieć, czego od Ciebie oczekuje. Poznasz narzędzia, które podniosą Twoje wyniki sprzedażowe.
  • Na szkoleniu ze sprzedaży poznasz psychologiczną typologię Klienta i dowiesz się, jak sobie radzić z tzw. Trudnymi Klientami, reklamacjami i skargami.
  • Nauczysz się mówić językiem korzyści, komunikując Klientom Unique Value Proposition i lepiej prowadzić negocjacje biznesowe.
  • Na szkoleniu z obsługi klienta dowiesz się, czym jest profesjonalna obsługa klienta oraz z czym powinieneś się zmierzyć, jeśli chodzi o Twoją wiedzę i umiejętności, nastawienie, umiejętności komunikacji interpersonalnej oraz cechy osobowości, abyś w oczach Klienta zasłużył na miano profesjonalisty.
  • Nauczysz się asertywnej postawy wobec klienta i dowiesz się jak ważnym elementem jest ona w negocjacjach biznesowych.
  • Na szkoleniu z negocjacji poznasz podstawowe i zaawansowane techniki negocjacji z klientem, metody cross i up sellingu. Szkolenie z negocjacji pokaże także, jak radzić sobie z trudnymi klientami i ich grami handlowymi (np. straszeniem konkurencją czy walką o rabat).

 

Copyright ©2017 Personia Marta Woźny-Tomczak | Polityka Prywatności