fbpx

15.05.2019 – Bezpłatne szkolenie otwarte – Wizerunek / Elbląg

15.05.2019 – Bezpłatne szkolenie otwarte – Wizerunek / Elbląg

Bądź Szefem który, Doskonale Zarządza Swoim Zespołem

Bądź Szefem, który Potrafi Zbudować Pozytywny Wizerunek! (15.05.2019)

Posiadasz ogromną wiedzę, ale nie wiesz co zrobić, by ludzie zobaczyli w Tobie eksperta?
Chcesz, by wizerunek Twój i Twojej firmy przyciągał nowych Partnerów Biznesowych i Klientów?
Chcesz pozostać sobą przy zachowaniu zasad dress code?
A może zastanawiasz się co zmienić, by w oczach swojego zespołu być postrzeganym w sposób, w jaki sobie życzysz?
Twoim marzeniem jest budowanie autorytetu już od pierwszego wrażenia?

Na te oraz na wiele innych pytań uzyskasz odpowiedź podczas 3-godzinnego spotkania. Dowiesz się nie tylko dlaczego ważne jest zachowanie dbałości o swój wizerunek, ale również tego, jak nad nim pracować, by stawał się coraz lepszy, bardziej wiarygodny. Uzmysłowisz sobie, które z Twoich dotychczasowych przekonań i działań sprzyjało pozytywnemu postrzeganiu Twojej osoby, a nad którymi elementami możesz jeszcze popracować.

Warsztaty zostały przygotowane na podstawie pojawiających się pytań i trudnych sytuacji, którym czoła stawiają nasi Klienci, a więc prawdopodobnie i Ty.

 

Prelegent

Krzysztof Wilczewski

Trener biznesu, szkoleniowiec z 7-letnim stażem, specjalizujący się w szkoleniach sprzedażowych, menadżerskich i kompetencji miękkich. Absolwent Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku oraz Uniwersytetu Gdańskiego. Pracuje w branży finansowej i sprzedażowej od ponad 14 lat. Obecnie Szef Zespołu Trenerów Wewnętrznych Sprzedaży w największej w Polsce firmie pośrednictwa finansowego oraz rozpoczyna własną działalność w branży szkoleniowej, HR i doradztwa dla firm.

Prowadząc szkolenia przyświeca mu jeden cel: inspirować do rozwoju, okraszając to entuzjazmem, zaangażowaniem i szczyptą dobrej zabawy.

Na stałe mieszka w Elblągu, ale pracuje w całej Polsce. Pasjonat dobrej książki o rozwoju osobistym i aktywności sportowej, szczególnie koszykówki.

 

Planowana agenda

9.00 – 10.15 I blok szkoleniowy

10.15 – 10.45 Przerwa networkingowa wraz z poczęstunkiem

10.45 – 12.00 II blok szkoleniowy

Spotkanie typu MUST BE!

To spotkanie typu MUST BE dla każdego Szefa Firmy czy Managera Zespołu, bo:

1.Przekonasz się, że ważne jest nie tylko to, co masz w głowie, ale również to co nosisz na sobie.

2. Poznasz dobre praktyki, sprzyjające budowaniu pozytywnego wizerunku od pierwszego wejrzenia.

3. Dowiesz się co zrobić, by z jednej strony wyglądać profesjonalnie, a z drugiej niebanalnie.

4. Posłuchasz doświadczeń innych przedsiębiorców w zakresie budowania swojego wizerunku.

 

Proszę zaproś innych Szefów Firm/ Pracowników HR na nasze wydarzenie. Oni i my będziemy Ci wdzięczni !
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc z chęcią przyjmiemy do dwóch osób z danej firmy.

Partnerzy wydarzenia

Miesięcznik Benefit

Nasi uczestnicy o Akademii:

“Niecodzienne podejście do komunikacji i profesjonalizm w jednym, to słowa które charakteryzują Personie. Dziękuję za możliwość uczestnictwa w Waszych szkoleniach. Szczerze polecam współprace i do zobaczenia!”
– BARTOSZ, WŁAŚCICIEL FIRMY POLIGRAFICZNEJ

“Doskonałość to proces… ciągle uczę się i szukam inspiracji. Dlatego wybrałam szkolenie firmy Personia. Dziękuję!”
– OLGA, PREZES W BRANŻY MOTORYZACYJNEJ

“Szkolenie było świetną odskocznią od codziennych obowiązków, pozwoliło na zrelaksowanie się. Jednocześnie stworzyło możliwość poszerzenia swojej wiedzy.”
– PAWEŁ, PREZES ZARZĄDU W BRANŻY TECHNICZNEJ

“Bardzo dobra energia i potencjał grupy. Szkolenie poprowadzone w przyjemnej atmosferze, dobre przykłady, uśmiech i kontakt prowadzącej ze słuchaczami.”
– MAGDA, SPECJALISTA HR W BRANŻY FINANSOWEJ

“Wasza otwartość i chęć dzielenia się wiedzą pozytywnie rzucała się w oczy. Prelegentka wykazała się, niełatwą do osiągnięcia, umiejętnością dostosowania do grupy i jej potrzeb. Szkolenie było profesjonalnie zorganizowane. Ponadto ogromną zaletą była atmosfera sprzyjająca nawiązywaniu relacji z Wami i innymi uczestnikami szkolenia.”
– AGNIESZKA, ACCOUNT MANAGER W BRANŻY HOTELOWEJ

“Miałam przyjemność uczestniczyć w cyklu szkoleń “Bądź Szefem,który…”, które zmieniły mój sposób myślenia w aspekcie zarządzania. Uczestnictwo w szkoleniach organizowanych przez firmę PERSONIA to rewelacyjnie zainwestowany czas w rozwój kompetencji firmowych i osobistych.”
– AGNIESZKA, PROJECT MANAGER W BRANŻY MEDYCZNEJ

“Bardzo dobra atmosfera i wartościowa wiedza.”
– WOJCIECH, DORADCA STRATEGICZNY

“Trudno jest się nudzić na szkoleniach z firmą PERSONIA 🙂 Pierwszy raz w swoim doświadczeniu zawodowym nie czułem upływu czasu na szkoleniu. Organizatorzy szkolenia nie tylko dbają o wysoki poziom merytoryczny spotkania, ale także o dobrą stronę organizacyjną. Dzięki elastycznemu podejściu i świetnemu kontaktowi z uczestnikami nie czuć nudy, a szereg dodatkowych atrakcji sprawia, że szkolenie odbywa się w przyjaznej i pełnej pasji atmosferze. Szczerze polecam!”
– PRZEMYSŁAW, PREZES W BRANŻY IT

“Serdecznie polecam. Szkolenia bardzo rzeczowe i profesjonalne. Konkretne, ambitne, ciekawe w bardzo miłej atmosferze. Byłem już na kilku i zapewne będę na nastepnych. Bo warto. Można wyciągnąć z nich bardzo dużo dla siebie. A pani Marta i Anita są po prostu cudowne. Polecam!”
– WOJCIECH, HEAD PASTRY CHEF/ SZEF PRODUKCJI/ MISTRZ CUKIERNICTWA

“Miałam przyjemność uczestniczyć w szkoleniu w Gdyni “Bądź szefem, który…”. Jestem zauroczona Anią Gałat! Niesamowity kontakt z grupą, poczucie humoru i wiedza. Fajnie zorganizowane. Super inicjatywa i okazja do networkingu. Polecam!”
– EDYTA, WŁAŚCICIEL FIRMY W BRANŻY PRZEMYSŁOWEJ

“Pełen profesjonalizm prowadzących, merytoryczne szkolenia dające praktyczne wsparcie w ważnych dla każdego szefa aspektach rozwoju firmy.”
– DOROTA, DYREKTOR PLACÓWKI EDUKACYJNEJ

“Jako uczestnik wielu szkoleń przeprowadzanych dla kierowników potwierdzam profesjonalizm osoby prowadzącej szkolenie (w moim wypadku Anity Leman) oraz merytoryczną wartość treści przekazywanej na szkoleniu.”
– JAROSŁAW, KIEROWNIK ZMIANY BANKIETÓW I KONFERENCJI W BRANŻY HOTELARSKIEJ

“Miałam przyjemność brać udział w szkoleniu z serii Bądź Szefem z zakresu negocjacji- jestem bardzo pozytywnie zaskoczona formą szkolenia, która bardzo angażowała do aktywnego uczestnicwa, dyskusji i wymiany doświadczeń! Pani prowadząca Anita Łazuta zadbała o świetną atmosferę, a jej pozytywne nastawienie zastąpiło mi tego dnia poranną kawę :)”
– ALEKSANDRA, FOTOGRAF

“Polecam szkolenia prowadzone przez Personię – przede wszystkim za profesjonalizm, zaangażowanie i indywidualne podejście. Zastanawiające jest, skąd tyle doświadczenia u tak młodych trenerów. Dziękuję !”
– BARTŁOMIEJ, PREZES W BRANŻY IT

“Ciekawe szkolenia i przede wszystkim konkretnie na temat. Polecam.”
– JAN, DYREKTOR OPERACYJNY W BRANŻY TSL

“Merytorycznie, a przy tym zabawnie. Dziękuję za warsztaty. Już wyczekuję kolejnych.”
– AGATA, AUTORKA BLOGA O TEMATYCE SPORTOWEJ

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Copyright ©2017 Personia Marta Woźny-Tomczak | Polityka Prywatności