Nasza strona używa Cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
(Twoja przeglądarka nie obsługuje JavaScript, odśwież stronę aby zlikwidować ten komunikat)

Specjalista ds. Rozwoju | Warszawa | od zaraz!

  • Znasz bardzo dobrze język angielski?
  • Potrafisz bardzo dobrze pracować z ludźmi i koordynować wiele projektów równocześnie?
  • Chcesz pracować w świetnym zespole, w międzynarodowym środowisku?
 
 

We also work in English. Ask for the offer: personia@personia.pl

English
slogan Personia

Wydarzenia

Sprzedaż w praktyce (nie tylko dla sprzedawców)

 

Szkolenie przeznaczone dla pracowników i właścicieli firm, zajmujących się sprzedażą oraz obsługą klienta. W czasie warsztatu zostaną przedstawione techniki sprzedaży oraz wywierania wpływu. Celem szkolenia jest podniesienie efektywności komunikacji i wyników sprzedażowych w całym procesie sprzedaży, a także w obsłudze Klienta i budowaniu z nim długotrwałych, pozytywnych relacji. Uczestnicy szkolenia nabędą umiejętności prowadzenia kolejnych etapów sprzedaży, a w tym m.in. badania potrzeb i oczekiwań Klienta oraz budowania pozytywnego wizerunku firmy w oczach obecnych i potencjalnych Klientów.

 

Termin i miejsce: 29.03.2012, Gdynia

Czas: 6 godzin, 09:00 – 15:00

Cena: 250 zł; rabat: 190 zł dla uczestników, którzy dokonają wpłaty na 10 dni przed szkoleniem;

 

1. Budowanie relacji z Klientem

Budowanie relacji między sprzedawcą a Klientem – komunikacja, intencje, szumy, stereotypy,

Autoprezentacja – jak pozyskać zaufanie, sympatię i wiarygodność,

Wielka piątka komunikacji: aktywne słuchanie, pytania otwarte, parafraza, klaryfikacja, odzwierciedlanie.

 

2. Sprzedaż i obsługa Klienta

Telemarketing – sprzedaż przez telefon. Schemat i zasady,

Stwórz dobrą ofertę! – jak przedstawić produkt… na papierze.

 

3. Techniki sprzedaży i metody wywierania wpływu

Określenie celów sprzedaży,

Siedem zasad wywierania wpływu,

Zwroty pro i anty sprzedażowe,

Sprzedaż za pomocą języka korzyści (model Cechy-Zalety-Korzyści).

 

4. Trudne sytuacje handlowe

Jak mówić o cenie?,

Reklamacje, agresja i niezadowolenie Klienta,

Asertywność w relacji z Klientem.

 

5. Koniec wieńczy dzieło, czyli o skutecznych technikach negocjacji i finalizacji

Podstawy negocjacji – kooperacja, rywalizacja czy merytoryka?,

Techniki zamykające: technika pytań zamkniętych, drobnych alternatyw, trybu warunkowego, domniemanej zgody.



Dodane dnia 11 05 2012


Sprawdź, co nowego na blogu Marty

blog

Książka "Własny biznes" już w sprzedaży!

Książka

Aktualności

Koordynator Biura, Nr ref.: 29/2017

Personia jest firmą rekrutacyjno-szkoleniową, działającą na rynku od 2008 roku. Naszą domeną są...

Młodszy Specjalista ds. Eksportu – Rynek Szwedzki, Nr ref.: 28/2017

Personia jest firmą rekrutacyjno-szkoleniową, działającą na rynku od 2008 roku. Naszą domeną są...

Rejestrator/ka Medyczna, Nr ref.: 27/2017

Personia jest firmą rekrutacyjno-szkoleniową, działającą na rynku od 2008 roku. Naszą domeną są...

Kreatywny Menedżer Restauracji, Nr ref.: 25/2017

Personia jest firmą rekrutacyjno-szkoleniową, działającą na rynku od 2008 roku. Naszą domeną są...

Nasi Klienci:





design by Tomsky.pl
F
a
c
e
b
o
o
k
yapıkredi kredi kartı borç sorgulama finansbank kredi kartı borç sorgulama akbank borç sorgulama enpara giriş turkcell fatura ödeme avea fatura ödeme elektrik fatura ödeme elektrik borcu ödeme kredi kartı ile fatura ödeme vodafone fatura ödeme igdaş fatura ödeme trafik cezası ödeme iski su fatura ödeme hgs yükleme tl yükleme kontör yükleme akbank direkt halkbank internet şubesi vakıfbank internet bankacılığı denizbank internet bankacılığı hgs yükleme tl yükleme işbankası borç sorgulama ogs yükleme enerjisa fatura ödeme clk akdeniz enerya fatura ödeme superonline fatura ödeme enerya fatura ödeme bedaş fatura ödeme gediz elektrik fatura ödeme asat borç ödeme tatlı tarifleri iç giyim pasta tarifleri yemek tarifleri