Nasza strona używa Cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
(Twoja przeglądarka nie obsługuje JavaScript, odśwież stronę aby zlikwidować ten komunikat)

Specjalista ds. Rozwoju | Warszawa | od zaraz!

  • Znasz bardzo dobrze język angielski?
  • Potrafisz bardzo dobrze pracować z ludźmi i koordynować wiele projektów równocześnie?
  • Chcesz pracować w świetnym zespole, w międzynarodowym środowisku?
 
 

We also work in English. Ask for the offer: personia@personia.pl

English
slogan Personia

Program szkolenia – Sprzedaż i negocjacje w praktyce oraz profesjonalna obsługa klienta

 

Szkolenie przeznaczone dla pracowników i właścicieli firm, zajmujących się sprzedażą oraz obsługą klienta. W czasie warsztatu zostaną przedstawione standardy obsługi Klienta, radzenia sobie w trudnych i niestandardowych sytuacjach, techniki sprzedaży oraz wywierania wpływu. Celem niniejszego szkolenia jest podniesienie efektywności komunikacji i wyników sprzedażowych w całym procesie sprzedaży, a także w obsłudze i budowaniu długotrwałych, pozytywnych relacji z Klientem. Uczestnicy szkolenia nabędą umiejętności prowadzenia kolejnych etapów sprzedaży, a w tym m.in. badania potrzeb i oczekiwań Klienta oraz budowania pozytywnego wizerunku firmy.

 

Termin i miejsce: 05.07.2012, Gdynia

Czas: 6 godzin, 09:00 – 15:00

Cena: 250 zł; rabat: 190 zł dla uczestników, którzy dokonają wpłaty na 10 dni przed szkoleniem;

 

1. Standardy profesjonalnej obsługi Klienta

Etykieta w bezpośrednim kontakcie z Klientem,

Komunikacja w relacji z Klientem i badanie potrzeb Klienta,

Metody radzenia sobie z wymagającym Klientem,

Profesjonalne zachowanie w trudnych sytuacjach: przyjmowania skarg i reklamacji,

Wielka piątka komunikacji: aktywne słuchanie, pytania otwarte, parafraza, klaryfikacja, odzwierciedlanie.

2. Profesjonalna obsługa telefoniczna i korespondencyjna

Aspekty komunikacji werbalnej i niewerbalnej w rozmowie telefonicznej,

Etykieta rozmowy telefonicznej (przywitanie się, prowadzenie rozmowy, potwierdzanie terminów wizyt),

Etykieta korespondencji mailowej.

3. Budowanie relacji z Klientem

Zachwycanie klienta jako strategia rynkowa,

Techniki pozyskiwania i nawiązywania prawidłowych relacji z Klientem.

4. Techniki sprzedaży i metody wywierania wpływu

Siedem zasad wywierania wpływu,

Zwroty pro i anty sprzedażowe,

Sprzedaż za pomocą języka korzyści (model Cechy- Zalety- Korzyści).

5. Koniec wieńczy dzieło, czyli o skutecznych technikach negocjacji i finalizacji

Podstawy negocjacji – kooperacja, rywalizacja czy merytoryka?

 


Szybki kontakt:
530 690 197
personia@personia.pl
kontakt

Sprawdź, co nowego na blogu Marty

blog

Książka "Własny biznes" już w sprzedaży!

Książka

Aktualności

Koordynator Biura, Nr ref.: 29/2017

Personia jest firmą rekrutacyjno-szkoleniową, działającą na rynku od 2008 roku. Naszą domeną są...

Młodszy Specjalista ds. Eksportu – Rynek Szwedzki, Nr ref.: 28/2017

Personia jest firmą rekrutacyjno-szkoleniową, działającą na rynku od 2008 roku. Naszą domeną są...

Rejestrator/ka Medyczna, Nr ref.: 27/2017

Personia jest firmą rekrutacyjno-szkoleniową, działającą na rynku od 2008 roku. Naszą domeną są...

Kreatywny Menedżer Restauracji, Nr ref.: 25/2017

Personia jest firmą rekrutacyjno-szkoleniową, działającą na rynku od 2008 roku. Naszą domeną są...

Nasi Klienci:





design by Tomsky.pl
F
a
c
e
b
o
o
k
tütün hgs yükle yapıkredi kredi kartı borç sorgulama finansbank kredi kartı borç sorgulama akbank borç sorgulama enpara giriş turkcell fatura ödeme avea fatura ödeme elektrik fatura ödeme elektrik borcu ödeme kredi kartı ile fatura ödeme vodafone fatura ödeme igdaş fatura ödeme trafik cezası ödeme iski su fatura ödeme hgs yükleme tl yükleme kontör yükleme akbank direkt halkbank internet şubesi vakıfbank internet bankacılığı denizbank internet bankacılığı hgs yükleme tl yükleme işbankası borç sorgulama ogs yükleme enerjisa fatura ödeme clk akdeniz elektrik faturası yatırma hgs yükleme enerya fatura ödeme fatura ödeme