Nasza strona używa Cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
(Twoja przeglądarka nie obsługuje JavaScript, odśwież stronę aby zlikwidować ten komunikat)

Asystent ds. Rozwoju | Warszawa | od zaraz!

  • Znasz bardzo dobrze język angielski?
  • Potrafisz bardzo dobrze pracować z ludźmi i koordynować wiele projektów równocześnie?
  • Chcesz pracować dla super szefa i człowieka w międzynarodowym środowisku?
 
 

We also work in English. Ask for the offer: personia@personia.pl

English
slogan Personia

Zespół

Marta Woźny-Tomczak
Dyrektor

Doświadczenie biznesowe:
Od ponad 8 lat Dyrektor firmy Rekrutacyjno – Szkoleniowej Personia. Wcześniej pracowała w międzynarodowej agencji rekrutacyjnej (w jednej z najlepszych na świecie), jak i firmie doradztwa HR. Prowadziła headhunterskie procesy rekrutacyjne o ogólnopolskim i międzynarodowym zasięgu. Organizowała Assessment & Development Centre. Posiada ponad 9-letnie doświadczenie sprzedażowe. Obecnie prowadzi również sesje coachingu biznesowego, osobistego i pracuje jako trener.

Doświadczenie trenerskie:
Ponad 9-letnie doświadczenie trenerskie z zakresu szkoleń sprzedażowych, rozwoju umiejętności menedżerskich i osobistych. Na sali szkoleniowej gościła od 2 do 100 uczestników z różnych branż, pracujących na różnych stanowiskach. Pracuje dla klientów biznesowych, jak i z branży administracji państwowej. Zaufali jej m.in. Instytut Marka Kamińskiego, Emu – Agencja Sportu i Rekreacji / Kompania Piwowarska S.A., Invena S.A., Open Finance, Vox Meble, Fundacja Gospodarcza, Biuro Rachunkowe DwaPlusJeden, Hotel Gdańsk, Stary Browar, STAGEMAN Polska, Elmal, Mój dietetyk, PEKAO SA, Salon O’La!, Gdańska Fundacja Przedsiębiorczości, ICOM Polska, Allcon Osiedla, Kraft Foods SA, Gdański Klaster Budowlany, Urząd Miejski w Gdańsku, Ministerstwo Obrony Narodowej, Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego.

Ciekawostki:
Pasjonatka sportu od urodzenia, posiadająca ponad 5-letnie doświadczenie instruktorskie w dziedzinie fitnessu. Biega długodystansowo. Mama dwójki małych dzieci. Z wykształcenia psycholog, absolwent podyplomowych studiów menedżerskich.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Wejdź na bloga Marty lub poczytaj o jej książce.

Kontakt mailowy: marta.wozny@personia.pl

Święta

Diana Solis
Specjalista HR

Doświadczenie biznesowe:
Posiada 7 – letnie doświadczenie biznesowe. Pracowała przy realizacji procesów rekrutacyjnych, badała rynek konsumencki oraz przeprowadzała badania ankietowe i kwestionariuszowe. Zajmowała się także redagowaniem tekstów i artykułów do portali prasowych. Całość jej doświadczenia zawodowego związana jest z profesjonalną obsługą Klienta. Praca z Klientami w trudnych sytuacjach biznesowych sprawia jej największą satysfakcję. Obecnie specjalizuje się w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych metodą direct search / headhunting. Świadczy też usługi związane z doradztwem zawodowym, diagnozą potencjału zarówno dla klienta indywidualnego, jak i biznesowego oraz pomocą w tworzeniu profesjonalnych aplikacji.

Doświadczenie rekrutacyjne:
W Personii specjalizuje się w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych metodą tradycyjną oraz direct&executive search. Poszukuje specjalistów oraz menedżerów średniego i wysokiego szczebla, wraz z top managementem. Prowadzi projekty rekrutacyjne dla Klientów z branży budowlanej, elektrycznej, metalowej, obrotu nieruchomościami, TSL, sanitarnej, grzewczej, IT, finansowej i innych. Ponadto jest asesorem w sesjach Assesment&Development Centre.

Ciekawostki:
Absolwentka Socjologii na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika oraz Wydziału Chemicznego na Politechnice Gdańskiej. Interesuje się rynkiem pracy oraz trendami w kształceniu i edukacji. Lubi wyzwania oraz pracę z projektami trudnymi, wymagającymi nieszablonowego podejścia. Pasjonatka pływania. Szczęśliwa mama.

Kontakt mailowy: diana.solis@personia.pl

Święta

Anita Łazuta
Specjalista HR

Doświadczenie biznesowe:
Posiada kilkuletnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z obsługą Klienta. Odbyła również praktykę zawodową w dziale prasowym/PR
i reklamowym jednego z portali internetowych. Od 2014 roku pracuje w Personii, gdzie zajmuje się głównie szeroko pojętą działalnością w zakresie szkoleń oraz prowadzeniem procesów rekrutacyjnych. Do jej codziennych obowiązków należy również obsługa Klienta oraz sprzedaż usług firmy.

Doświadczenie trenerskie:
Podczas swojej działalności w obszarze szkoleń miała okazję współpracować z takimi organizacjami oraz firmami jak Pracodawcy Pomorza, RIGP, Decathlon, Prodata Design, Tegro. Odpowiedzialna jest zarówno
za organizację szkoleń, jak i ich współprowadzenie. Specjalizuje się w dziedzinach związanych z procesami sprzedażowymi, obsługą Klienta, zarządzaniem czasem, rekrutacją pracowników, motywacją oraz asertywnością.

Ciekawostki:
Absolwentka kierunku Zarządzanie Inżynierskie na Politechnice Gdańskiej.

Posiada wiele pasji. Szczególne miejsce w jej sercu zajmuje muzyka, której oddaje się po godzinach pracy. Jako wokalistka trójmiejskiego zespołu JUHA, współtworzy muzykę oraz teksty piosenek. W wolnych chwilach ozdabia przedmioty techniką decoupage.

Kontakt mailowy: anita.lazuta@personia.pl

Święta

Aleksandra Marciniak
Specjalista HR

Doświadczenie biznesowe:
Posiada doświadczenie zawodowe związane z pracą z Klientem indywidualnym i biznesowym. Odbyła praktykę zawodową w jednej z firm doradczo-szkoleniowych oraz w Warsztacie Terapii Zajęciowej, pracując z osobami niepełnosprawnymi. Posiada doświadczenie w realizowaniu naukowych projektów badawczych. Miała okazję również wcielić się w rolę Trenera, prowadząc warsztaty z zakresu zarządzania sobą w czasie, m.in. na Bydgoskim Festiwalu Nauki.
W Personii przede wszystkim odpowiada za przeprowadzanie procesów rekrutacyjnych, zarówno metodą tradycyjną, jak i direct search/headhunting.
Uczestniczy w projektach Assessment Center jako asesor.

Doświadczenie rekrutacyjne:
Jej działalność rekrutacyjna dotyczy głównie branży technicznej, metalowej, obrotu nieruchomościami oraz budowlanej. Realizuje projekty rekrutacyjne na stanowiska asystenckie, specjalistyczne i top management.

Ciekawostki:
Absolwentka Psychologii na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Pasjonatka podróżowania, poznawania nowych kultur, autostopowiczka. Według niej dzień bez muzyki to dzień stracony. Lubi eksperymentować kulinarnie. Chętnie podejmuje się fryzjerskich wyzwań. Interesuje się szeroko pojętą sztuką.

Kontakt mailowy: aleksandra.marciniak@personia.pl
Święta

Personia Zespół
Anna Grabowska-Myca
Specjalista ds. Marketingu

Doświadczenie marketingowe:
E-marketingiem interesuje się od 2003 roku. Posiada doświadczenie związane z pracą w zespole projektowym dotyczącym wdrażania wielokanałowych działań SEO i SEM dla jednego z większych portali ogłoszeniowych. Tworzyła i realizowała targetowane kampanie e-marketingowe dla praktyki psychologicznej w zakresie graficznych i informatycznych rozwiązań. Optymalizowała witryny internetowe pod kątem dostępności i użyteczności oraz content marketingu. Chętnie udziela się również wolontariacko. Przez 6 lat była aktywnym członkiem forum komputerowego, które wspierała merytorycznie i marketingowo, a później – współtworzyła wyrosły na tym gruncie portal. Posiada doświadczenie w kompleksowej obsłudze klienta. Zajmowała się pozyskiwaniem i utrzymaniem nabywców dla obiektów turystycznych.
W Personii odpowiada za spójność działań e-marketingowych, prowadzi kampanie mailingowe oraz social media, analizuje statystyki witryny, projektuje i wdraża rozwiązania marketingowe z zakresu grafiki, content marketingu i informatyki. A przede wszystkim pracuje z przyjemnością i pasją 🙂

Ciekawostki:
Jest najszczęśliwsza wisząc nad przepaściami. Kocha adrenalinę, ryzyko, wyzwanie i ból pokonywania góry. Chciała być pilotem wycieczek zagranicznych, ale gubi się na grzybach, w rodzinnym mieście, a nawet w centrum handlowym…

Kontakt mailowy: anna.grabowska@personia.pl


Nasi Trenerzy:

Dr Tony Miller
Coach

Experience in Human Resources Management:
Dr Tony Miller is an international specialist consultant in HR and business improvement. He has spent most of his career – since 1980 – in business consulting, training, development and has worked in public and private sector as well. Most of his clients are Fortune 100 companies.
Dr Miller graduated from Sussex University in 1975 with with a Bachelor’s degree in Water Engineering. Few years later, he decided to change his career path. In order to follow his life passion and achieve his career goals, Dr Miller got The Master of Business Administration in 1987. In 1995, he graduated from University College London with The Master of Science degree in Psychology. Three years later, he defended his PhD thesis and was awarded the degree of doctor in Industrial Psychology.
During his brilliant career, Dr Miller has worked for a number of companies in most Euroepan Union countries, United States, Australia, Indonesia, China, Hong Kong, Kuala Lumpur, Vietnam, Thailand, India, Pakistan, South Africa and Middle East.
Some of Dr Miller’s clients include:

  • J. P. Morgan
  • BMW
  • Bank of Japan
  • Mercedes Benz
  • Shell
  • Nike

Author, scientist and TV expert:
As a well-recognized specialist, Dr Miller has published many articles and books, including two translated to Mandarin Chinese for the Asian market. His latest books include:

  • Latest techniques in workforce planning: from a-z
  • New HR – Innovations in Human Resources
  • Improving Productivity

He is also a frequent TV guest in mayor news channels and as a keynote speaker at international conferences and events.

Membership of professional societies and awards achieved:
Our expert is also a member of many proffesional and learned societies, including:

  • British Psychological Society
  • Fellow of the Institute of Administrative Management
  • Accredited psychologist – European Federation of Psychologists
  • Member of the American Psychological Society
  • Adjunct Professor – Hong Kong University

In addition, at the 2013 New HR International Conference Dr Miller was ranked number 1 in the world on workforce planning. Furthermore, he has resulted winning a number of European awards, including being the first to get the European Investor In People award.

Święta

Marek Kamiński
Trener

Doświadczenie biznesowe i trenerskie:
Podróżnik, polarnik, przedsiębiorca. Marek Kamiński jest założycielem i właścicielem firmy Invena, która do końca 2008 roku działała pod nazwą Gama San.
Produkty marki Invena, wprowadzone na polski rynek w 2004 roku, szybko zyskały uznanie odbiorców i zdominowały ofertę Gama San, co doprowadziło do decyzji o zmianie nazwy całej firmy. Invena jest jedną z nielicznych firm w branży sanitarnej, która rozwija się tylko i wyłącznie w oparciu o własny kapitał. Jest to kapitał w 100% polski, wypracowany przez firmę, która nigdy swojej historii nie miała związku z własnością państwową.

Marek Kamiński jest również założycielem fundacji jego imienia, która od 1996 roku pomaga chorym dzieciom i młodzieży w pokonywaniu barier i realizacji ich marzeń. Głównym założeniem i misją fundacji jest: „Inspirujemy ludzi, aby niemożliwe stało się możliwe. Uwierz w siebie i działaj!”.

W 2004 roku zdobył dwa bieguny z niepełnosprawnym chłopcem – Jaśkiem Melą. Między innymi w efekcie tych właśnie doświadczeń opracował autorską metodę osiągnięcia celów i pokonywania trudności – Metodę Biegun. Metoda ta pomaga realnie zmieniać jakość życia, wzmacnia więź z ludźmi, pomaga w zdobyciu ich zaufania, motywuje, wspiera w przekraczaniu granic, mobilizuje do pracy oraz zachęca do odkrywania własnych pragnień. Ponadto, twórca i realizator koncepcji Obozów Zdobywców Biegunów. Coach specjalizujący się w obszarze motywacji i przywództwa. Celem Marka Kamińskiego jest to, aby pokazywać i uczyć, jak godzić życie osobiste z życiem zawodowym, a swoją wiedzą i doświadczaniem chce się dzielić z innymi.

Doświadczenie podróżnicze:
Marek Kamiński jako podróżnik posiada niezwykle ciekawe i bogate doświadczenie, oto najważniejsze wyprawy z życia Pana Marka:

  • 23 maja 1995 – Zdobycie Bieguna Północnego z Wojciechem Moskalem
  • 27 grudnia 1995 – samotne zdobycie Bieguna Południowego
  • 2004 – dotarcie na oba Bieguny z niepełnosprawnym Jaśkiem Melą
  • 1993 – zdobycie Antarktydy, pierwsze polskie przejście Grenlandii
  • 2000 – przepłynięcie jachtem Oceanu Atlantyckiego w 14 dni
  • Przejście przez Pustynię Gibsona

Jest również autorem publikacji m.in. „Moje Bieguny. Dziennik z wyprawy 1990 – 1998”, „Razem na bieguny”, „Dotykanie Świata” oraz książki dla dzieci „Marek – Chłopiec, który miał marzenia”. W bogate doświadczenie Marka Kamińskiego zarówno podróżnicze jak i przedsiębiorcze wpisują się liczne nagrody: „Zasługi dla promocji Polski na Świecie”, „Explorer 2000”, Super Kolos 2004, Laureat polskiej edycji konkursu „World Young Business Achiever”, wpis do Księgi Rekordów Guinnessa, Krzyż Kawalerski Orderu Odrodzenia Polski, Złoty Medal Ministra Sportu oraz Medal Św. Wojciecha.

Ciekawostki:
Szczęśliwy mąż i ojciec dwójki dzieci. Każdego dnia rano pije zieloną herbatę gdzieś niedaleko plaży, a potem spaceruje wzdłuż morza. Wolny czas poświęca na sportowe hobby. Uwielbia czytać książki, ponieważ dają mu one wewnętrzny spokój i możliwość naładowania życiowych baterii. Ostatni wyczyn Pana Marka to piesza podróż z Kaliningradu do Santiago de Compostela – śladem Muszli Świętego Jakuba, 4000 km w 100 dni. Od momentu zdobycia jako pierwszy człowiek na świecie dwóch biegunów Ziemi, zdobywa nowe „bieguny” i pomaga innym osiągnąć własne. Nieustannie myśli o dalekich podróżach, kto wie, może wyprawa w kosmos…

Święta

Piotr Michalak
Trener

Doświadczenie biznesowe:
Z powołania biznesmen. Jest prezesem zarządu i współwłaścicielem holdingu firm Strategie Rozwoju sp. z o. o., Netesc sp. z o.o. i Ententa LTD. Celem tych firm oraz głównym jego zadaniem jest prowadzenie przedsiębiorców do zwiększenia dochodów swoich firm i ich rozwoju tak, aby stali się spełnionymi ludźmi biznesu. Posiada on długoletnie doświadczenie w rożnych branżach wspierających rozwój firm. 14 lat poszukiwał odpowiedzi na kluczowe pytania marketingu, sprzedaży, budowania zespołów i przywództwa. Do tej pory 3000 klientów skorzystało z jego usług. Prowadzony przez niego biuletyn prenumeruje ponad 31 tysięcy czytelników z Polski, Wielkiej Brytanii, Stanów Zjednoczonych, Niemiec, Irlandii i innych krajów z całego świata

Doświadczenie trenerskie:
Od 10 lat jest trenerem wspierającym i udzielającym porad właścicielom firm. Piotr Michalak stworzył najbardziej zaawansowany program rozwoju firm w Polsce – AKADEMIĘ BIZNESU, która gwarantuje firmie podwojenie dochodu netto ze sprzedaży w 3 lata. Autor dwóch książek o marketingu oraz 8 rozbudowanych programów rozwoju dla przedsiębiorców i menadżerów. Pasjonat nauczania, w ramach działalności społecznej powołał do życia fundacje oraz studia podyplomowe Leadership MBA w Warszawie. Przemawiał do dużych grup właścicieli małych i dużych firm, zarządów oraz menadżerów na tematy związane z przywództwem, myśleniem strategicznym, zarządzaniem, organizacją, psychologią, marketingiem i sprzedażą, przynosząc natychmiastowe zmiany i długofalowe rezultaty.

Przykładowe efekty osiągnięte przez Piotra Michalaka u klientów:
Mateusz Mieszczanin, właściciel spółki – lidera rynku oprogramowania dla zarządców nieruchomości:
„ Rozwiązania unikatowe – Piotr Michalak daje szansę na prawdziwie prężny rozwój firmy. Patrząc na liczbę zadań bieżących, to dziś o 16, wychodzę z biura, miałem ich raptem 5 (krótkich) na początek tygodnia, a nie 50-100 jak to jeszcze 2 miesiące temu bywało. Dzięki rozsądnej kontroli wreszcie nie czuję tego klimatu przytłoczenia codziennymi tematami, które odciągają od ważnych spraw.
Piotr Michalak twierdzi, że dobry coach zadaje umiejętnie mądre pytania. W ten sposób niejako „wyciągane” jest rozwiązania problemów z własnej głowy klienta. Prawdziwy coach jest katalizatorem myśli. Dzięki temu osiągany jest efekt „eureka”, gdy odkrywa się coś i dziwi się temu, że wcześniej na to nie wpadliśmy.
Doświadczeni biznesmeni i menadżerowie potrzebują nie tylko pytań, ale również konkretnej rady. Wychodząc naprzeciw tej potrzebie powstała idea „executive coaching”, w którym coach nie tylko zadaje pytania, ale również doradza rozwiązania i staje się osobistym mentorem. Ważne jest aby doradca i coach, nie tylko odnosił sukcesy w biznesie, ale również na płaszczyźnie prywatnej. Nietrudno bowiem jest osiągnąć powodzenie kosztem rodziny. Trudno jest połączyć sukcesy na każdej płaszczyźnie życia.
Dobry trener drużyny sportowej stanowi o jej sukcesach lub porażkach. Najlepsi biznesmeni również mają trenerów. Niewielu jest ludzi sukcesu, którzy osiągnęli coś bez trenera lub mentora. Zwykle trwało to wiele lat dłużej i obarczone było licznymi niepowodzeniami. Lepiej ich uniknąć i skrócić swoją drogę do celu!”

Ciekawostki:
Piotra hobby, to również pasja do marketingu. Interesuje się zagadnieniami związanymi z komunikacją marketingową, zarówno w kontekście osobistym jak i masowym, instytucjonalnym, wewnętrznym, sprzedażowym, brandingowym i każdym innym. Twierdzi, że dobrze jest zajmować się zawodowo czymś, co stanowi inspirację w życiu. Prywatnie jest szczęśliwym mężem i ojcem dwójki dzieci. W czasie wolnym od pracy, pasjonat gier retro i audiofil lubiący muzykę klasyczną, interesujący się rynkiem mobilnym.

Święta

Paweł Błaszkiewicz
Trener

Doświadczenie biznesowe:
Zanim rozpoczął pracę jako trener-konsultant, zdobył doświadczenie w pracy w działach personalnych dużych firm produkcyjnych: Philips Consumer Electronics Industries w Kwidzynie oraz Flextronics International w Tczewie. Uczestniczył w transferze najlepszych metod zarządzania zasobami ludzkimi na grunt polskiego przedsiębiorstwa (zarządzanie kompetencjami, wycena zwrotu z inwestycji w kapitał ludzki, wskaźniki biznesowe w dziale personalnym). Pełnił role menedżerskie kierując projektami doradczymi i szkoleniowymi w Ośrodku Doradztwa i Treningu Kierowniczego w Gdańsku.

Doświadczenie trenerskie:
Współpracuje z Akademią im. Leona Koźmińskiego i Gdańską Fundacją Kształcenia Menedżerów w ramach studiów podyplomowych Akademia Menedżera Personalnego jako prowadzący zajęcia oraz opiekun prac dyplomowych. Trener tzw. umiejętności społecznych. Opracowuje szczegółowe programy rozwoju kompetencji dla pracowników w ramach sesji diagnozy kompetencji (assessment center/ development center).Absolwent 2-letnich studiów terapeutycznych Psychologii Procesu metodą Arnolda Mindella w Gdańsku. Certyfikowany coach International Coach Federation. Ponad 1000 dni szkoleniowych, 200 badań kompetencji, 100 godzin coachingu biznesowego.
Od 2001 roku realizował projekty szkoleniowo-doradcze m.in. dla: ADB, Avans, Agalight S.A., ATO, Budimex S.A., Bank Zachodni WBK, Boehringer Ingelheim Pharma, C.Hartiwg Gdynia, Delecta, DeLaval Polska, Follett, Elektrociepłownia Gdynia, Goodyear Polska, Gort, Gdański Terminal Kontenerowy, Geofizyka Toruń, GPEC, Instytut Marka Kamińskiego, International Paper Kwidzyn, Invest Komfort, Kujawska Fabryka Manometrów, Mawent Nyborg, Legro, LOT, LOTOS, Lukas Bank S.A., Polar Wrocław, Philips Piła, Port Gdynia, Pilkington, Pipelife Polska, PZU, Provident Polska, Prokom Software S.A., Skok im. Mikołaja Kopernika, Skok im. Stefczyka, Strabag S.A. Thompson Polkolor, Poczta Polska, Torfarm S.A, Tensho Corporation, ThyssenKrupp Energostal, Telekomunikacja Polska, Organika S.A., Unilever Poznań, Viterra Energy Servises, Wojewódzki Urząd Pracy, Związek Pracodawców Kolejowych, Żabka Polska S.A. i innych organizacji.

Ciekawostki:
Doktor nauk humanistycznych w zakresie psychologii. W pracy doktorskiej zajmował się problematyką motywacji do pracy pod kierunkiem prof. Janusza Czapińskiego. Absolwent Uniwersytetu Mikołaja Kopernika. Ukończył socjologię, 2-letnie Podyplomowe Studia Specjalne z Doradztwa Personalnego oraz Studium Menedżerów Personalnych w Gdańsku. Wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku i Toruniu oraz Wyższej Szkoły Zarządzania w Gdańsku oraz Politechniki Gdańskiej. Prowadził zajęcia na Podyplomowych Studiach Integracji Europejskiej przy Uniwersytecie Gdańskim. Stale publikuje artykuły poświęcone zarządzaniu personelem (głównie w Serwisie HR, a także Studiach Socjologicznych i w Personelu). Przeprowadził adaptację narzędzi zarządzania zasobami ludzkimi do potrzeb małych i średnich przedsiębiorstw (projekt pod nadzorem Stowarzyszenia Pomorskie w Unii oraz Inwestycja w Kadry pod nadzorem Nowoczesnej Firmy).

Święta

Katarzyna Szober-Pawletta
Trener

Doświadczenie biznesowe:
Przez blisko 4 lata prowadziła studio nagrań reklam radiowych i telewizyjnych, gdzie między innymi szkoliła i sprawowała opiekę merytoryczną nad lektorami, aktorami i scenarzystami reklamowymi oraz animowała grupy lektorskie. Później przez kolejne 4 lata współpracowała z firmą Aviva Polska jako kierownik grupy, gdzie odpowiadała za prowadzenie szkoleń produktowych i interpersonalnych.

Doświadczenie trenerskie:
Trener z 16 letnim doświadczeniem, prowadzący szkolenia z autoprezentacji, savoir vivre, etykiety biznesowej, asertywności, komunikacji, motywacji, technik radzenia sobie ze stresem, obsługi Klienta i zarządzania. Ukończyła Szkołę Trenerek i Trenerów Heuresis w Krakowie, Akademię Senior Menedżera w Warszawie oraz liczne kursy z zakresu zarządzania i efektywnej komunikacji z podwładnymi.

Ciekawostki:
Założyciel i pomysłodawca Akademii Księżniczek i Książąt, która uczy dzieci pierwszych zasad savoir vivre (www.akademiaksiezniczekpolska.pl) oraz pierwszej w Polsce rocznej Szkoły Prezenterek i Prezenterów Radiowo – Telewizyjnych w Poznaniu (www.szkolaprezenterowradiotv.pl), która rozpoczęła działalność w styczniu 2014 roku. Jako założycielka szkoły prowadzi zajęcia z dbania o swój wizerunek, autoprezentacji, etykiety biznesowej oraz dykcji i pracy z głosem przed mikrofonem i wystąpień przed kamerą. Do niedawna była headhunterem lektorów i aktorów do wielu form reklamowych (np. męski głos Hortex, Hyundai, Harley Davidson, Muszynianka, Aromactiv (głos męski i dziecięcy), Herbapekt, buciki Bartek (głos dziecka), Ikea, Lidl, Intermarche, Bricomarche, Multikino, Kinepolis, głos dziecięcy Egurola Dance Kids i wiele innych.

Od ponad roku należy do poznańskich morsów, regularnie zażywając zimowych kąpieli w jeziorze Kierskim – najchętniej w lodowej przerębli. Hoduje czterolistne koniczyny, uprawia Yogę – Ashtangę, Tai Chi i taniec brzucha.

Święta

Wiktor Wołoszko
Trener

Doświadczenie biznesowe:
Posiada przeszło 9-letnie doświadczenie w projektach doradczych i rozwojowych z obszaru zarządzania personelem. Odpowiada za realizację ocen kompetencji Development Centre, których celem jest diagnoza mocnych stron oraz obszarów wymagających rozwoju. Efektem są rekomendacje zawierające precyzyjne wskazówki dotyczące optymalnych kierunków i metod rozwoju. Specjalizuje się w obszarze diagnozy i rozwoju struktur organizacyjnych-opracowuje opisy stanowisk, modele kompetencyjne i systemy ocen pracowniczych. Pracuje w oparciu o metody i techniki rozwoju kreatywności. Wykorzystuje również wiedzę o funkcjonowaniu ludzkiego umysłu, dzięki czemu uzyskane efekty mają pozytywny i trwały charakter. Głowna idea jego działań to ludzka zdolność do kreatywnego działania i możliwości innowacyjnych przedsięwzięć (http://drogadoinnowacji.pl/). Wspiera swoich klientów w sięganiu po najwyższe cele – w odkrywaniu ich możliwości, skutecznym planowaniu i wdrażaniu przyjętych postanowień. Pracował dla takich organizacji jak: Energa, Lego, Zakład Energetyki Cieplnej „KOSPEC”, Allcon, Urząd Miasta w Gdańsku, Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku, Energomontaż Północ, Bałtyk Gaz, Fundacja Gospodarcza w Gdyni, MADKOM SA, Noril S.C, Armet-Bis, Allianz Polska, KOSPEC Kościerzyna, Dalton Spedycja Sp. z o.o., Wejherplast, plugmystore.com. Wspiera rozwój menedżerski najwyższej kadry zarządzającej firm z wielu branż.

Doświadczenie trenerskie:
Jako coach i trener zrealizował liczne projekty szkoleniowe i doradcze, których celem był rozwój kompetencji managerskich, sprzedażowych i osobistych. W codziennej praktyce, mającej na celu pomiar predyspozycji i kompetencji wykorzystuje również technologie informatyczne (tzw. eassessment). Stosowane testy są oryginalnym, zinformatyzowanym, a przede wszystkim znormalizowanym zestawem narzędzi do wszechstronnego profilowania osobowości zawodowej. Dostarczają one rzetelnych informacji użytecznych zarówno we wspieraniu rozwoju zawodowego i kierowania karierą pracowników, jak i w kontekście selekcji zawodowej kandydatów do pracy. Jako coach pracuje wg standardów międzynarodowej organizacji ICF i wspiera swoich klientów w osiąganiu celów zawodowych, jak i zyskiwaniu równowagi między pracą, a życiem osobistym. Jest ceniony za umiejętność słuchania i zadawania pytań, które mobilizują do podejmowania wysiłku na rzecz pozytywnej zmiany.

Ciekawostki:
Absolwent Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego na Wydziale Psychologii Biznesu. Ukończył również studia podyplomowe z zakresu Zarządzania Personelem (SWPS), Zarządzania Sprzedażą (WSB Gdańsk) i kurs coachingu (Uniwersytet Jagielloński). Od dwóch lat pracuje jako wykładowca dzieląc się swoim doświadczeniem z profesjonalistami rynku pracy, którzy podwyższają swoje kwalifikacje w ramach studiów podyplomowych w Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku oraz Wyższej Szkole Administracji i Biznesu w Gdyni, na kierunkach związanych z doradztwem zawodowym i coachingiem.

Święta

Grażyna Paturalska
Trener

Doświadczenie biznesowe:
Przez ponad 10 lat razem z mężem prowadziła dużą (ok. 300 zatrudnionych osób) firmę o profilu budowlanym. Zajmowała się w niej PRem, wizerunkiem firmy i zarządzaniem w zespołach. Bezpośrednio podlegał jej też Dział Konstrukcji Aluminiowych i stolarki PCV. W latach 2001 – 2005 była Posłanką na Sejm RP. Od 2010 roku nieprzerwanie prowadzi Styl w Wielkim Mieście – działalność gospodarczą zajmującą się modą, stylizacją, budowaniem wizerunku.

Doświadczenie trenerskie:
Zajmuje się sprawami związanymi z budowaniem wizerunku osobistego oraz wizerunku firmy. Prowadzi na ten temat wykłady i zajęcia warsztatowe na Trójmiejskich wyższych uczelniach: Wyższej Szkole Administracji i Biznesu oraz Wyższej Szkole Finansów i Administracji w Gdyni, doradza firmom, właścicielom i pracownikom zarządu. Autorka książki „Ubierz duszę”, w której oprócz profesjonalnych i szczegółowych wskazówek, można znaleźć bogaty materiał zdjęciowy, prezentujący kobiety, które korzystając z fachowej wiedzy autorki z sukcesem przeszły proces metamorfozy wizerunkowej.
Jako ekspert w tym obszarze prowadzi indywidualne konsultacje wizerunkowe. Jest to zakres dot. spójności w działaniach wizerunkowych:
– zewnętrznych (wizualnych): wygląd firmy, aranżacje pomieszczeń biurowych i produkcyjnych oraz dress – code dla pracowników firmy; kolory firmowe jako zaplanowany, powtarzający się element identyfikacji firmy,
– wewnętrznych (organizacyjnych): zasady współpracy w zespole pracowniczym; relacje przełożony – podwładny; relacje z otoczeniem zewnętrznym firmy, z klientami.

Ciekawostki:
Absolwentka Studiów Podyplomowych w Akademii Leona Koźmińskiego na kierunku Zarządzanie w sektorach mody, również absolwentka Europejskiej Akademii Mody. Pełni również funkcję pełnomocnika zarządu ds. wizerunku Pracodawców Pomorza oraz często gości w roli eksperta mody w TVP, TVN oraz pismach i magazynach modowych.

Święta

Grzegorz Rzeszutek
Trener

Doświadczenie biznesowe:
Od ponad 4 lat kierownik restauracji i bankietów w czterogwiazdkowym hotelu w centrum Gdańska. Odpowiedzialny mi. za: kierowaniem kilkunastoosobowym zespołem obsługi restauracji, konferencji i bankietów, szkolenie podległego personelu oraz przygotowywanie i realizację zadań budżetowych. Posiada 12 letnie doświadczenie w gastronomii – m.im restauracje hotelowe w Londynie, restauracja amerykańska, konferencje i bankiety w hotelu czterogwiazdkowym w Gdańsku, otwarcie restauracji w hotelowej we Wrocławiu.

Doświadczenie trenerskie:
Praktyk zajmujący się sprawami związanymi z obsługą w restauracjach i hotelach. Współprowadzący szkolenia z zakresu obsługi w dwóch różnych sieciach hotelowych, prowadził szkolenia pracowników w nowo otwieranych restauracjach m.in w Malborku i we Wrocławiu.

Ciekawostki:
Absolwent Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego i podyplomowego studium „Organizacja i zarządzanie w turystyce i hotelarstwie” w WSTiH w Gdańsku. Uwielbia poznawać świat poprzez podróże na „własną rękę”, interesuje się historią regionu, miłośnik wycieczek rowerowych po Żuławach.

Święta

Jolanta Graban
Trener

Doświadczenie biznesowe:
Od 9 lat prowadzi działalność doradczo-szkoleniową ZVROT. Wspiera swoich Klientów w ich codziennych działaniach tak, by mogli realizować świadomie wytyczone cele. Wcześniej pracowała w firmach zarówno usługowych jak i produkcyjnych. Posiada 18 letnie doświadczenie sprzedażowe zdobywane w takich firmach, jak Fiat Auto Poland, Daewoo, Opel, Kraftmann Maszyny Budowlane.
Przez 8 lat prowadziła dział handlowy w agencji reklamowej gdzie była odpowiedzialna nie tylko za negocjacje.
Wspierała swoim doświadczeniem sprzedaż i obsługę klienta a także inspirowała zespół do kreatywnych działań i nietuzinkowych rozwiązań w codziennej pracy.

Doświadczenie trenerskie:
Trener z 9letnim doświadczeniem. Prowadzenie szkoleń to jej zawód i pasja poparta dużym doświadczeniem.
Inspiruje uczestników do działania w takich obszarach jak: komunikacja, asertywność, sprzedaż i obsługa klienta, zarządzanie zespołem, zarządzanie sobą w czasie.
Wśród klientów, którzy jej zaufali są: English Unlimited Sp. Z o.o., Young Digital Planet SA, Zakład Poprawczy w Nowe, KORA Sopockie Szkoły Medyczne, Philips Polska Sp. Z o.o., SKRIVANEK Sp. Z o.o., Zakłady farmaceutyczne POLPHARMA S.A. , Zespół Specjalnego Kształcenia Podstawowego i Gimnazjalnego nr 1 Gdańsk Sobieszewo, Producent rowerów KROSS S.A, Studio Wellness Maja Rotkiewicz, Starostwo Powiatowe w Bytowie, Urząd Miasta Gdańska, Gdańska Fundacja Przedsiębiorczości, Fundacja Gospodarcza Pro-Europa, Polska Agencja Rozwoju, Lean Idea Alicja Domachowska, LeanQ Team, MOD-PLUS Elżbieta Węcłowska, Agencja Artystyczna „MUZYKA”, DURAMEX Sp. Z o.o.

Ciekawostki:
Od dziesięciu lat zażywa zimnych kąpieli wraz z gdańskimi morsami. Mama dwójki córek. Uzależniona od książek, muzyki, podróży.

Święta

Iwona Grodzicka
Doradca HR, Trener

Doświadczenie biznesowe i trenerskie:
Psycholog, absolwentka Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego. Certyfikowany trener Situational Leadership II, doświadczony ekspert i konsultant HR w Polsce i za granicą.
Ma wieloletnie doświadczenie w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi, rekrutacji i oceny potencjału zawodowego pracowników – pracowała m.in. dla korporacji międzynarodowych jako project menedżer, trener i konsultant HR.
Przez blisko dziesięć lat współpracowała z duńską siecią handlu detalicznego, dla której prowadziła szkolenia motywacyjne i udzielała konsultacji w dziedzinie HR. Zaprojektowała i przeprowadziła szereg programów szkoleniowych dla kadry menedżerskiej z następujących obszarów: profile kompetencji, opisy stanowisk, rozmowy rozwojowe i oceniające, komunikacja wewnętrzna, przywództwo, coaching i budowanie współpracy w zespole. Prowadziła także szkolenia wspomagające obsługę klienta i optymalizujące procesy sprzedaży. Zajmowała się również przygotowaniem praktycznym i merytorycznym trenerów wewnętrznych. Współtworzyła politykę zatrudniania i etycznego zwalniania pracowników.
Była odpowiedzialna m.in. za projekty związane z działaniami antydyskryminacyjnymi i antymobbingowymi. Specjalizuje się ponadto w projektach CSR z zakresu praw człowieka, stosunków pracy i rozwoju pracowników.

Święta

Jarosław Chybicki
Trener

Doświadczenie biznesowe
Pracował, jako Dyrektor personalny, wykładowca akademicki (do tej pory pracuje, jako wykładowca), założyciel i wieloletni prezes firmy szkoleniowej i doradczej.

Doświadczenie trenerskie
Zrealizował wiele setek godzin szkoleń z zakresu rozwoju kompetencji miękkich. Kierował i realizował wiele projektów z zakresu podnoszenia efektywności polityki personalnej. Wykładał między innymi na: Akademii Leona Koźmińskiego, Politechnice Gdańskiej, SWPS, Uniwersytecie Gdańskim. Certyfikowany instruktor Mindfulness. Autoryzowany użytkownik Leadership Developmental Framework we współpracy z Harthill z Anglii. Certyfikowany coach Focus Energy Balance Indicator (FEBI). Współpracuje z Meta Integral, Dana Carman Integral, Focus Leadership z USA. Członek – założyciel International Partnership for Assessment and Development. Autor wielu publikacji z zakresu zarządzania i przywództwa, w tym dotyczących zarządzania integralnego, zarządzania przez wartości, psychologii pozytywnej w biznesie, uważności w pracy.

Ciekawostka
Aktywista społeczny, członek dwóch stowarzyszeń koncentrujących się na rozwoju osobistym i zawodowym. Prywatnie pasjonat fotografii.


Nasi Klienci

Współpracujemy z takimi Klientami jak:

Miniterstwo Obrony Narodowej, Urząd Marszałkowki Województwa Pomorskiego, Elektromontaż Gdańsk S.A., Instytut Marka Kamińskiego, Fundacja Marka Kamińskiego, Emu – Agencja Sportu i Rekreacji / Kompania Piwowarska S.A., Invena S.A., Agencja Artystyczna Art. Media, Igielski ochrona IGIELPOL, Fundacja Gospodarcza, Korona S.A., Biuro Rachunkowe DwaPlusJeden, Doradztwo Gospodarcze DGA S.A., Hotel Gdańsk, Stary Browar, STAGEMAN Polska, Elmal, Mój dietetyk, PEKAO SA, Salon O’La!, Gdańska Fundacja Przedsiębiorczości, PPG Coatings Poland, ICOM Polska, Sacer, Allcon Osiedla, Architekton, Kraft Foods SA, Metalzbyt, VOX Meble, Open Finance S.A., Gdański Klaster Budowlany, Demuth Arena, Hotel Bazuny, Urząd Miejski w Gdańsku, DLS Trans Ltd., Narzędzia sp. z o.o., Specjalistyczna Klinika Sanitas/ Fundacja Sanitas, Regionalna Izba Gospodarcza Pomorza, HR Solutions, AWFiS, Akademia Morska, Uniwersytet Gdański, Fotokontakt, 4 business & people, NSZZ Solidarność, Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Marcopol, AG Feeding, Kolanko, Hollas, Centrum Integracja, , Demuth Arena, SiSCom S.C., Hotel Bazuny, Bibus Menos Sp. z o.o., Batory Management Sp. z o.o. , Mildko Sp. z o.o., Nowak Adventure Travel Sp. z o.o., Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Tegro Import Export, Odrzywolska & Wójcik Nieruchomości S.C.

 


 

 


Szybki kontakt:
530 690 197
personia@personia.pl
kontakt

Sprawdź, co nowego na blogu Marty

blog

Książka "Własny biznes" już w sprzedaży!

Książka

Aktualności

Asystent ds. Rozwoju, Nr ref.: 23/2017

Personia jest firmą rekrutacyjno-szkoleniową, działającą na rynku od 2008 roku. Naszą domeną są...

Doradca Klienta, Nr ref.: 20/2017

Personia jest firmą rekrutacyjno-szkoleniową, działającą na rynku od 2008 roku. Naszą domeną są...

Doradca Klienta, Nr ref.: 19/2017

Personia jest firmą rekrutacyjno-szkoleniową, działającą na rynku od 2008 roku. Naszą domeną są...

Doradca ds. Procesu Edukacji, Nr ref.: 21/2017

Personia jest firmą rekrutacyjno-szkoleniową, działającą na rynku od 2008 roku. Naszą domeną są...

Nasi Klienci:





design by Tomsky.pl
F
a
c
e
b
o
o
k
tütün hgs yükle yapıkredi kredi kartı borç sorgulama finansbank kredi kartı borç sorgulama akbank borç sorgulama enpara giriş turkcell fatura ödeme avea fatura ödeme elektrik fatura ödeme elektrik borcu ödeme kredi kartı ile fatura ödeme vodafone fatura ödeme igdaş fatura ödeme trafik cezası ödeme iski su fatura ödeme hgs yükleme tl yükleme kontör yükleme akbank direkt halkbank internet şubesi vakıfbank internet bankacılığı denizbank internet bankacılığı hgs yükleme tl yükleme işbankası borç sorgulama ogs yükleme enerjisa fatura ödeme clk akdeniz elektrik faturası yatırma hgs yükleme enerya fatura ödeme fatura ödeme