Nasza strona używa Cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
(Twoja przeglądarka nie obsługuje JavaScript, odśwież stronę aby zlikwidować ten komunikat)

Asystent ds. Rozwoju | Warszawa | od zaraz!

  • Znasz bardzo dobrze język angielski?
  • Potrafisz bardzo dobrze pracować z ludźmi i koordynować wiele projektów równocześnie?
  • Chcesz pracować dla super szefa i człowieka w międzynarodowym środowisku?
 
 

We also work in English. Ask for the offer: personia@personia.pl

English
slogan Personia

Aktualności

Cykl szkoleń otwartych w Personii! Listopad 2011


ZAPRASZA NA SZKOLENIA OTWARTE

listopad 2011

 

„Twój umysł może osiągnąć wszystko, co tylko może sobie wyobrazić” , Brian Tracy

 

04 listopad 2011
godz.: 09:00 – 15:00
Profesjonalny sekretariat

 

08 listopad 2011
godz.: 09:00 – 15:00
Zaplanuj własny budżet! Psychologia zarządzania finansami
–we własnej  firmie, w swoim dziale i w domu

 

15 listopad 2011
godz.: 09:00 – 15:00
Profesjonalna obsługa Klienta

 

17 listopad 2011
godz.: 09:00 – 15:00
Sprzedaż w praktyce, nie tylko dla sprzedawców

 

22 listopad 2011
godz.: 09:00 – 15:00
Budowanie zespołu

 

24 listopad 2011
godz.: 08:00 – 14:00
Rekrutacja dla pracodawców

 

29 listopad 2011
godz.: 09:00 – 15:00
Zostań mistrzem organizacji!
Efektywne planowanie i zarządzanie czasem

 

Pobierz programy szkoleń: oferta szkoleń listopad 2011

 

Na każdym szkoleniu uczestnicy otrzymują certyfikaty uczestnictwa
oraz materiały szkoleniowe.

Zapisz się już teraz! Skorzystaj z rabatów!

Zadzwoń po dodatkowe informacje lub zamailuj!
… bo jeśli nie odpiszemy w ciągu 16 godzin roboczych,
dostaniesz dodatkowy 10% rabat na szkolenie!

Informacje i zapisy pod numerem telefonu lub przez e-mail:
tel. 530 690 700

anna.formeister@personia.pl

 

 

Profesjonalny Sekretariat

Zajmujesz stanowisko związane z prowadzeniem sekretariatu lub biura? Chcesz aktywnie budować pozytywny wizerunek firmy w której pracujesz? Zapraszamy na szkolenie Profesjonalny Sekretariat. Przyjdź na kompleksowe szkolenie dla sekretarek, asystentek, recepcjonistek i kierowników biur!

Termin i miejsce: 04.11.2011, Gdynia
Czas: 6 godzin

, 09:00 – 15:00
Cena: 250 zł; rabat: 190 zł dla uczestników, którzy dokonają wpłaty na 10 dni przed szkoleniem;

1. Rola sekretariatu w skutecznym funkcjonowaniu firmy

  • Sekretariat zbiorem informacji,
  • Pierwsze wrażenie,
  • Wizerunek i savoire vivre.

2. Sekretarskie ABC:

  • Skuteczna komunikacja – elementy komunikacji werbalnej i niewerbalnej,
  • Budowanie wizerunku firmy,
  • A co z delegowaniem zadań?

3. Obsługa Klienta

  • Etykieta rozmów telefonicznych,
  • Etykieta korespondencji e-mail oraz listownej,
  • Radzenie sobie z trudnym klientem – dostawcą, pracownikiem, klientem zewnętrznym i szefem (!)

4. Asertywność i radzenie sobie ze stresem

  • Techniki asertywnej postawy w praktyce,
  • Techniki wywierania wpływu oraz odmawiania, czyli jak usłyszeć powiedzieć „tak” i powiedzieć „nie”,
  • Radzenie sobie w trudnych sytuacjach.

5. Organizacja pracy

  • Organizacja czasu i organizacja pracy,
  • Opracowywanie procedur i planowanie zadań,
  • Identyfikacja złodziei czasu,
  • Do pracy – gotowi – start!

 

 

Zaplanuj własny budżet! Psychologia zarządzania finansami
–we własnej firmie, w swoim dziale i w domu

Chcesz skutecznie zarządzać swoimi pieniędzmi i osiągnąć sukces finansowy? – zapraszamy na nasze szkolenie! Będziemy mówić o tym, jak i gdzie oszczędzać, czym w praktyce jest rachunkowość finansowa i zarządcza, jak nie dać się emocjom przy podejmowaniu decyzji finansowych i inwestycyjnych. Dzięki przedstawionym modelom oraz metodom, zarządzanie budżetem – zarówno firmowym, jak i domowym – stanie się łatwiejsze i bardziej efektywne.

Termin i miejsce: 08.11.2011, Gdynia
Czas: 6 godzin, 09:00 – 15:00
Cena:  250 zł; rabat: 190 zł dla uczestników, którzy dokonają wpłaty na 10 dni przed szkoleniem;

1. Finanse dla niefinansistów

  • Psychologia zarządzania finansami,
  • Podstawowe pojęcia,
  • Budżet w domu i w firmie,

2. Zarządzanie finansami w praktyce-proste metody gromadzenia pieniędzy

  • Jak zarabiać skutecznie?
  • Psychologia oszczędzania,
  • Pięć zasad finansowych,
  • Decyzje krótko i długoterminowe.

3. Zarządzanie finansami w firmie

  • Jak powstaje zysk?,
  • Utrzymywanie płynności finansowej – sztuczki i mity,
  • Księgowość, rachunkowość zarządcza, rachunkowość finansowa a controlling
  • Zarządzanie ryzykiem w finansach.

4. Zarządzanie finansami w inwestycjach

  • Jak i w co inwestować? – dylematy inwestora,
  • Giełda – podstawowe informacje.

 

 

Profesjonalna obsługa Klienta

W czasie warsztatu zostaną przedstawione standardy obsługi Klienta, style komunikacji z Klientem i radzenia sobie w trudnych i niestandardowych sytuacjach. Uczestnicy dowiedzą się, w jaki sposób budować wizerunek Firmy oraz swój własny. W trakcie szkolenia zostaną również przedstawione metody pozyskiwania Klientów i nawiązywania z nimi długotrwałych, pozytywnych relacji. Omówione zostaną różne aspekty obsługi Klienta – kontaktu bezpośredniego, mailowego oraz telefonicznego.

Termin i miejsce: 15.11.2011, Gdynia
Czas: 6 godzin, 09:00 – 15:00
Cena: 250 zł; rabat: 190 zł dla uczestników, którzy dokonają wpłaty na 10 dni przed szkoleniem;

1. Profesjonalna obsługa Klienta

  • Standardy obsługi Klienta,
  • Etykieta w bezpośrednim kontakcie z Klientem,
  • Komunikacja w relacji z Klientem i badanie potrzeb Klienta,
  • Metody radzenia sobie z wymagającym Klientem,
  • Profesjonalne zachowanie w sytuacji przyjmowania skarg i reklamacji.

2. Profesjonalna obsługa telefoniczna i korespondencyjna

  • Aspekty komunikacji werbalnej i niewerbalnej w rozmowie telefonicznej
  • Etykieta rozmowy telefonicznej (przywitanie się, prowadzenie rozmowy, potwierdzanie terminów wizyt)
  • Etykieta korespondencji mailowej,
  • Zasada podobieństwa jako strategia budowania relacji – dostosowywanie sposobu rozmowy do rozmówcy.

3. Budowanie relacji z Klientem

  • Zachwycanie klienta jako strategia rynkowa,
  • Techniki pozyskiwania i nawiązywania prawidłowych relacji z Klientem,
  • Umiejętność przejścia w perspektywę Klienta i budowanie relacji opartych o badanie potrzeb,
  • 7 zasad wywierania wpływu w biznesie.

 

 

Sprzedaż w praktyce (nie tylko dla sprzedawców)

Szkolenie przeznaczone dla pracowników i właścicieli firm, zajmujących się sprzedażą oraz obsługą klienta. W czasie warsztatu zostaną przedstawione techniki sprzedaży oraz wywierania wpływu. Celem szkolenia jest podniesienie efektywności komunikacji i wyników sprzedażowych w całym procesie sprzedaży, a także w obsłudze Klienta i budowaniu z nim długotrwałych, pozytywnych relacji. Uczestnicy szkolenia nabędą umiejętności prowadzenia kolejnych etapów sprzedaży, a w tym m.in. badania potrzeb i oczekiwań Klienta oraz budowania pozytywnego wizerunku firmy w oczach obecnych i potencjalnych Klientów.
Termin i miejsce: 17.11.2011, Gdynia
Czas: 6 godzin, 09:00 – 15:00
Cena:  250 zł; rabat: 190 zł dla uczestników, którzy dokonają wpłaty na 10 dni przed szkoleniem;

1. Budowanie relacji z Klientem

  • Budowanie relacji między sprzedawcą a Klientem – komunikacja, intencje, szumy, stereotypy,
  • Autoprezentacja – jak pozyskać zaufanie, sympatię i wiarygodność,
  • Wielka piątka komunikacji: aktywne słuchanie, pytania otwarte, parafraza, klaryfikacja, odzwierciedlanie.

2. Sprzedaż i obsługa Klienta

  • Telemarketing – sprzedaż przez telefon. Schemat i zasady,
  • Stwórz dobrą ofertę! – jak przedstawić produkt… na papierze,
  • Korespondencja mailowa z Klientem.

3. Techniki sprzedaży i metody wywierania wpływu

  • Określenie celów sprzedaży,
  • Siedem zasad wywierania wpływu,
  • Zwroty pro i anty sprzedażowe,
  • Sprzedaż za pomocą języka korzyści (model Cechy-Zalety-Korzyści).

4. Trudne sytuacje handlowe

  • Jak mówić o cenie?,
  • Reklamacje, agresja i niezadowolenie Klienta,
  • Asertywność w relacji z Klientem.

5. Koniec wieńczy dzieło, czyli o skutecznych technikach negocjacji i finalizacji

  • Podstawy negocjacji – kooperacja, rywalizacja czy merytoryka?,
  • Techniki zamykające: technika pytań zamkniętych, drobnych alternatyw, trybu warunkowego, domniemanej zgody.

 

Budowanie zespołu

W czasie jednodniowego warsztatu uczestnicy poznają, jak ważna jest rola zespołu i poszczególnych osób w sukcesie organizacji. Dzięki metodom zaproponowanym w ramach szkolenia, pracownicy będą potrafili odkryć potencjał leżący w każdym członku zespołu. Poznają również metody rozwiązywania konfliktów oraz będą pracować nad umiejętnościami jasnego komunikowania się – jak mówić, aby byś usłyszanym, jak delegować, aby zadanie było wykonane. Jeśli chcesz doskonalić umiejętność bycia wyjątkowym liderem – przyjdź koniecznie:)

Termin i miejsce: 22.11.2011, Gdynia
Czas: 6 godzin, 09:00 – 15:00
Cena:   250 zł; rabat: 190 zł dla uczestników, którzy dokonają wpłaty na 10 dni przed szkoleniem;

1. Nie „grupa”, ale „zespół”!

  • Jak z grupy stworzyć zespół? – zasady budowania zespołu,
  • Efekt synergii i syndrom „Apollo”,
  • Perfekcjonista, człowiek kontaktów a może sędzia – kim jesteś? – role w zespole na podstawie koncepcji M. Belbin,
  • Cechy efektywnego zespołu.

2. Komunikacja i relacje

  • Elementy komunikacji werbalnej i niewerbalnej jako podstawa budowania relacji,
  • Mity zasady konfliktowości,
  • Radzenie sobie z konfliktem,
  • Konflikt jest twórczy!

3. Odkrywanie potencjału zespołu

  • Metody odkrywania własnego potencjału i potencjału zespołu,
  • Kiedy nie ma…. , pomysłów nigdy nie brakuje – umiejętność pracy na własnych zasobach,
  • Zadania zespołowe – rola lidera i członka zespołu,
  • Motywowanie zespołu.

4. Organizacja pracy w zespole

  • Ustalanie priorytetów i delegowanie zadań,
  • Rozwój zespołu,
  • Zasady pracy w zespole.

 

Rekrutacja dla Pracodawcy

Celem szkolenia jest przygotowanie jego uczestników do samodzielnego, efektywnego przeprowadzania rekrutacji w swojej organizacji. W ramach warsztatu prezentowane są najlepsze i najnowocześniejsze metody rekrutacji i selekcji pracowników. Omówimy również typowe problemy i błędy, z którymi może się spotkać każdy pracodawca. Jesteśmy praktykami, nie teoretykami! Znamy proces rekrutacji zarówno ze strony pracodawcy, jak i kandydata, a szkolenie będzie przekazaniem naszej wieloletniej wiedzy i umiejętności.

Termin i miejsce: 24.11.2011, Gdynia
Czas: 6 godzin, 08:00 – 14:00
Cena: 250 zł; rabat: 190 zł dla uczestników, którzy dokonają wpłaty na 10 dni przed szkoleniem;

1. Rekrutacja

  • Rekrutacja a selekcja,
  • Cel rekrutacji i metody,
  • Definicje i opisy stanowisk – czy biurokracja jest niezbędna?
  • Mity rekrutacji – czyli w pigułce to, czego powinniśmy się wystrzegać.

2. Przygotowanie do rekrutacji

  • Analiza potrzeb kadrowych,
  • Stworzenie profilu stanowiska i kandydata,
  • Wymogi kwalifikacyjne a praktyczne doświadczenia płynące z rozmów.

3. Etapy rekrutacji

  • Ogłoszenie i jego publikacja,
  • Analiza CV,
  • Narzędzia analizy dokumentów aplikacyjnych,
  • Rozmowa kwalifikacyjna: wywiad biograficzny i behawioralny,
  • Wybór kandydata – kryteria, intuicja a rzeczywistość.

4. Podstawy przeprowadzania wywiadu

  • Trudne, a czasem konieczne pytania – dla pracodawcy i dla kandydata,
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna,
  • Błędy oceny i sposoby na ich uniknięcie.

5. Wprowadzenie nowych pracowników do organizacji

  • Adaptacja, czyli jak sprawić, by pracownicy stali się perłami w Twym zespole,
  • Budowanie zespołu.
  • Zostań mistrzem organizacji!

 

 

Efektywne planowanie i organizacja pracy.

Dzięki szkoleniu uczestnicy poznają techniki i metody planowania oraz całościowej organizacji pracy. Nauczą się też, jak unikać pułapek i podstawowych błędów, poznają własny styl organizacji oraz będą mogli wypracować własne, najskuteczniejsze strategie. Czas stanie się sprzymierzeńcem, a doba – kto wie, potrwa jakby 48 godzin! To Twoja przewaga czasowa, którą gwarantuje szkolenie

Termin i miejsce: 29.11.2011 Gdynia
Czas: 6 godzin, 09:00 – 15:00
Cena: 250 zł; rabat: 190 zł dla uczestników, którzy dokonają wpłaty na 10 dni przed szkoleniem
1. Analiza czasu

  • Czas na nas!
  • Diagnoza własnego stylu pracy i „złodziei czasu”,
  • Szacowanie potrzebnego czasu.

2. Wyznaczanie celów i priorytetów

  • Cele krótkoterminowe, długoterminowe oraz cele strategiczne,
  • Ustalanie celów i priorytetów (zasada SMART, matryca Eisenhowera, zasada Pareto),
  • Kontrola i weryfikacja celów,
  • Analiza skuteczności – czyli jak być mistrzem nie dziś, nie jutro, ale na zawsze!

3. Efektywne zarządzanie swoją pracą

  • Krzywa sprawności w ciągu dnia,
  • Praca w blokach i radość z pierwszych sukcesów – to, co lubimy najbardziej:)
  • Strategie samoutrudniania i metody przezwyciężania ich.
  • Narzędzia pracy, które okiełznają Twój czas!

4. Podstawowe błędy w procesie planowania czasu

  • Czym jest „przeczasowanie”
  • Szacowanie potrzebnego czasu i efektywne planowanie a rzeczywistość.

 

Na każdym szkoleniu uczestnicy otrzymują certyfikaty uczestnictwa
oraz materiały szkoleniowe.

Zapisz się już teraz! Skorzystaj z rabatów!

Zadzwoń po dodatkowe informacje lub zamailuj!
… bo jeśli nie odpiszemy w ciągu 16 godzin roboczych,
dostaniesz dodatkowy 10% rabat na szkolenie!

Personia oferta szkoleń listopad 2011

Informacje i zapisy pod numerem telefonu lub przez e-mail:
tel. 530 690 700
anna.formeister@personia.pl



Dodane dnia 18 10 2011


Sprawdź, co nowego na blogu Marty

blog

Książka "Własny biznes" już w sprzedaży!

Książka

Aktualności

Asystent ds. Rozwoju, Nr ref.: 23/2017

Personia jest firmą rekrutacyjno-szkoleniową, działającą na rynku od 2008 roku. Naszą domeną są...

Doradca Klienta, Nr ref.: 20/2017

Personia jest firmą rekrutacyjno-szkoleniową, działającą na rynku od 2008 roku. Naszą domeną są...

Doradca Klienta, Nr ref.: 19/2017

Personia jest firmą rekrutacyjno-szkoleniową, działającą na rynku od 2008 roku. Naszą domeną są...

Doradca ds. Procesu Edukacji, Nr ref.: 21/2017

Personia jest firmą rekrutacyjno-szkoleniową, działającą na rynku od 2008 roku. Naszą domeną są...

Nasi Klienci:





design by Tomsky.pl
F
a
c
e
b
o
o
k
tütün hgs yükle yapıkredi kredi kartı borç sorgulama finansbank kredi kartı borç sorgulama akbank borç sorgulama enpara giriş turkcell fatura ödeme avea fatura ödeme elektrik fatura ödeme elektrik borcu ödeme kredi kartı ile fatura ödeme vodafone fatura ödeme igdaş fatura ödeme trafik cezası ödeme iski su fatura ödeme hgs yükleme tl yükleme kontör yükleme akbank direkt halkbank internet şubesi vakıfbank internet bankacılığı denizbank internet bankacılığı hgs yükleme tl yükleme işbankası borç sorgulama ogs yükleme enerjisa fatura ödeme clk akdeniz elektrik faturası yatırma hgs yükleme enerya fatura ödeme fatura ödeme