Nasza strona używa Cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
(Twoja przeglądarka nie obsługuje JavaScript, odśwież stronę aby zlikwidować ten komunikat)

We also work in English. Ask for the offer: personia@personia.pl

English
slogan Personia

Aktualności

Cykl szkoleń otwartych w Personii! Grudzień 2011


ZAPRASZA NA SZKOLENIA OTWARTE

grudzień 2011

„Najlepsi ludzie marzą o doskonałości, ludzie przeciętni pragną komfortu”, Konfucjusz

01 grudzień 2011
godz.: 09:00 – 15:00
Znajdź idealną pracę! Czyli szkolenie o tym, jak napisać dobre CV, list motywacyjny i jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej

 

05 grudzień 2011
godz.: 09:00 – 15:00
Profesjonalny sekretariat

 

08 grudzień 2011
godz.: 09:00 – 15:00
Asertywność, czyli jak skutecznie bronić się przed manipulacją, krytyką i presją nacisków

 

12 grudzień 2011
godz.: 09:00 – 15:00
Zwalcz stres! Warsztat o tym, jak skutecznie radzić sobie ze stresem

 

15 grudzień 2011
godz.: 09:00 – 15:00
Podstawy marketingu w Internecie. Jak dać się znaleźć w sieci?

 

Pobierz programy szkoleń: oferta szkoleń grudzień 2011

 

Na każdym szkoleniu uczestnicy otrzymują certyfikaty uczestnictwa
oraz materiały szkoleniowe.

Zapisz się już teraz! Skorzystaj z rabatów!

Zadzwoń po dodatkowe informacje lub zamailuj!
… bo jeśli nie odpiszemy w ciągu 16 godzin roboczych,
dostaniesz dodatkowy 10% rabat na szkolenie!

Informacje i zapisy pod numerem telefonu lub przez e-mail:
tel. 530 690 700

anna.formeister@personia.pl
 
Aby zgłosić swój udział w szkoleniu pobierz formularz zgłoszeniowy i wyślij go na adres anna.formeister@personia.pl.
 

 

Znajdź idealną pracę! Czyli szkolenie o tym, jak napisać dobre CV, list motywacyjny i jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej.

Kończysz studia i nie wiesz, jak napisać swoje CV? Dostałeś zaproszenie na rozmowę i zastanawiasz się, w jaki sposób najlepiej zaprezentować się przyszłemu pracodawcy? A może szukasz pracy i chcesz zwiększyć swoje szanse w rekrutacji?

Nasze szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich, którzy szukają lub będą szukać pracy i chcą dowiedzieć się, w jaki sposób najlepiej napisać swoje CV, list motywacyjny oraz jak przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej.

Jesteśmy praktykami, nie teoretykami, dlatego przedstawimy Wam rozmowę kwalifikacyjną oczami rekrutera i wskażemy, na co zwrócić szczególną uwagę. Wspólnie wypracujemy indywidualne rozwiązania!

Termin i miejsce: 01.12.2011, Gdynia
Czas: 6 godzin, 09:00 – 15:00
Cena: 250 zł; rabat: 190 zł dla uczestników, którzy dokonają wpłaty na 10 dni przed szkoleniem;

1. Znajdź swój cel

  • Identyfikowanie celu zawodowego,
  • Identyfikowanie mocnych i słabszych stron,
  • Budowanie ścieżki kariery.

2. CV jako Twoja wizytówka

  • Profesjonalne CV: zdjęcie, doświadczenie zawodowe, wykształcenie, kompetencje,
  • Zwróć na siebie uwagę! Budowanie wizerunku kandydata.

3. List motywacyjny

  • Po co pisać list motywacyjny?,
  • Prezentacja swoich umiejętności i wiedzy w liście motywacyjnym jako darmowa reklama siebie!

4. Rozmowa kwalifikacyjna

  • Rozmowa oczami rekrutera,
  • Autoprezentacja w czasie rozmowy kwalifikacyjnej,
  • Kluczowe pytania w czasie rozmowy i odpowiedzi.

 

Profesjonalny Sekretariat

Zajmujesz stanowisko związane z prowadzeniem sekretariatu lub biura? Chcesz aktywnie budować pozytywny wizerunek firmy w której pracujesz? Zapraszamy na szkolenie Profesjonalny Sekretariat. Przyjdź na kompleksowe szkolenie dla sekretarek, asystentek, recepcjonistek i kierowników biur!

Termin i miejsce: 05.12.2011, Gdynia
Czas: 6 godzin, 09:00 – 15:00
Cena: 250 zł; rabat: 190 zł dla uczestników, którzy dokonają wpłaty na 10 dni przed szkoleniem;

1. Rola sekretariatu w skutecznym funkcjonowaniu firmy

  • Sekretariat zbiorem informacji,
  • Pierwsze wrażenie,
  • Wizerunek i savoire vivre.

2. Sekretarskie ABC:

  • Skuteczna komunikacja – elementy komunikacji werbalnej i niewerbalnej,
  • Budowanie wizerunku firmy,
  • A co z delegowaniem zadań?

3. Obsługa Klienta

  • Etykieta rozmów telefonicznych,
  • Etykieta korespondencji e-mail oraz listownej,
  • Radzenie sobie z trudnym klientem – dostawcą, pracownikiem, klientem zewnętrznym i szefem (!)

4. Asertywność i radzenie sobie ze stresem

  • Techniki asertywnej postawy w praktyce,
  • Techniki wywierania wpływu oraz odmawiania, czyli jak usłyszeć powiedzieć „tak” i powiedzieć „nie”,
  • Radzenie sobie w trudnych sytuacjach.

5. Organizacja pracy

  • Organizacja czasu i organizacja pracy,
  • Opracowywanie procedur i planowanie zadań,
  • Identyfikacja złodziei czasu,
  • Do pracy – gotowi – start!

 

Asertywność, czyli jak skutecznie bronić się przed manipulacją, krytyką i presją nacisków.

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich, którzy w swojej codziennej pracy kontaktują się z innymi ludźmi: managerów, koordynatorów, specjalistów ds. obsługi klienta, sprzedawców, właścicieli firm. Ale  także dla rodziców, żon, mężów, partnerów i partnerek, każdego, kto chciałby poprawić swoje relacje z innymi.
Dzięki praktycznym ćwiczeniom uczestnicy szkolenia zdobędą kompetencje do radzenia sobie w trudnych sytuacjach interpersonalnych oraz zawodowych. Dowiedzą się, jak skutecznie komunikować się z innymi oraz poznają techniki manipulacji i sposoby, jak się przed nimi bronić.

Termin i miejsce: 08.12.2011, Gdynia
Czas: 6 godzin, 09:00 – 15:00
Cena: 250 zł; rabat: 190 zł dla uczestników, którzy dokonają wpłaty na 10 dni przed szkoleniem;

1. Komunikacja i asertywność

  • Pojęcie asertywności i jej codzienna rola w życiu zawodowym i osobistym,
  • Aspekty komunikacji werbalnej i niewerbalnej,
  • Komunikacja asertywna,
  • Objawy braku asertywności w moim życiu.

2. Budowanie asertywnej postawy

  • Świadomość własnych zamierzeń, wartości oraz praw,
  • Asertywny monolog wewnętrzny,
  • Techniki asertywnej postawy i komunikacji – teoria W PRAKTYCE !

3. Asertywność wobec współpracowników, przełożonych oraz podwładnych

  • Asertywna odmowa, krytyka i pochwała – jak je formułować?
  • Asertywne wyrażanie przekonań i opinii,
  • Negocjowanie konsensusu – rola empatii, pewności siebie i konsekwencji w działaniu.

4. Konstruktywna rozmowa

  • Aktywne słuchanie, parafraza i … kropka,
  • Emocje – nasz wróg czy przyjaciel? Jak o nich mówić? Jak wyznać uczucia?,
  • Komunikaty „ja” i komunikaty „ty”.

 

Zwalcz stres! Warsztat o tym, jak skutecznie radzić sobie ze stresem

Stres jest wszechobecny – mobilizuje, dodaje energii, a czasem zniechęca, a nawet uniemożliwia osiąganie celów! Umiejętność radzenia sobie ze stresem i panowania nad własnymi emocjami jest bardzo ważna, ułatwia działanie w niesprzyjających sytuacjach – w domu i w pracy. Zapanuj nad stresem!

Termin i miejsce: 12.12.2011, Gdynia
Czas: 6 godzin, 09:00 – 15:00
Cena: 250 zł; rabat: 190 zł dla uczestników, którzy dokonają wpłaty na 10 dni przed szkoleniem;

1. Wyzwanie = stres?

  • Czym jest stres?
  • Eustres i dystres – oblicza stresu,
  • Skąd się bierze stres?
  • Poznaj własny styl radzenia sobie ze stresem! – kwestionariusz psychologiczny.

2. Radzenie sobie ze stresem

  • Nie lekceważ go! – konsekwencje długotrwałego stresu,
  • Zadanie, emocje, unikanie – strategie radzenia sobie ze stresem,
  • Co Cię stresuje? – praca z przekonaniami,
  • Relaksacja i muzykoterapia,
  • Metody radzenia sobie z „codziennymi stresami”.

3. Znajdź równowagę!

  • Wypalenie zawodowe,
  • Dobra organizacja pracy,
  • Jak się nie ma…, są pomysły! – umiejętność pracy na zasobach,
  • Inteligencja emocjonalna.

4. Nowe sytuacje, asertywność i trema

  • Radzenie sobie z tremą: rozmowa kwalifikacyjna, wystąpienie publiczne, kontakt z trudnym klientem…
  • Asertywność w komunikacji.

 

Podstawy marketingu w Internecie. Jak dać się znaleźć w sieci?

Szkolenie przeznaczone jest dla osób stawiających pierwsze kroki w marketingu internetowym, dla właścicieli firm, którzy chcą zwiększyć swoją sprzedaż i zadbać o wizerunek firmy poprzez najpopularniejszy środek reklamy XXI wieku. Szkolenie przeznaczone również dla pracowników działu marketingu, którzy chcieliby budować markę w oparciu o profesjonalne metody i narzędzia pracy w Internecie.

Termin i miejsce: 15.12.2011, Gdynia
Czas: 6 godzin, 09:00 – 15:00
Cena: 250 zł; rabat: 190 zł dla uczestników, którzy dokonają wpłaty na 10 dni przed szkoleniem;

1. Marketing

  • Internet a inne media
  • W pojedynkę czy we współpracy?
  • Zasady współpracy z agencją marketingu internetowego
  • Zasady wywierania wpływu w Internecie

2. Wyszukiwarka Google

  • Pozycjonowanie (SEO, SEM)
  • Google AdWords – kiedy i jak warto płacić Google za reklamę?
  • Mapa Google

3. Typowe działania marketingowe online

  • Mailing
  • Newsletter
  • Blog firmowy
  • Reklama a wirtualne społeczności

4.  Strona www

  • Usability
  • Google Analytics – siła rażenia statystyk odwiedzin Twojej www!
  • Psychologia marketingu internetowego

 

 

Na każdym szkoleniu uczestnicy otrzymują certyfikaty uczestnictwa
oraz materiały szkoleniowe.

Zapisz się już teraz! Skorzystaj z rabatów!

Zadzwoń po dodatkowe informacje lub zamailuj!
… bo jeśli nie odpiszemy w ciągu 16 godzin roboczych,
dostaniesz dodatkowy 10% rabat na szkolenie!

Personia oferta szkoleń grudzień 2011

Informacje i zapisy pod numerem telefonu lub przez e-mail:
tel. 530 690 700

anna.formeister@personia.pl
 
Aby zgłosić swój udział w szkoleniu pobierz formularz zgłoszeniowy i wyślij go na adres anna.formeister@personia.pl..



Dodane dnia 19 10 2011


Sprawdź, co nowego na blogu Marty

blog

Książka "Własny biznes" już w sprzedaży!

Książka

Aktualności

Sprzedawca Samochodów/ Handlowiec, Nr ref.: 34/2017

Personia jest firmą rekrutacyjno-szkoleniową, działającą na rynku od 2008 roku. Naszą domeną są...

Kierownik Działu Sprzedaży, Nr ref.: 30/2017

Personia jest firmą rekrutacyjno-szkoleniową, działającą na rynku od 2008 roku. Naszą domeną są...

Koordynator Biura, Nr ref.: 29/2017

Personia jest firmą rekrutacyjno-szkoleniową, działającą na rynku od 2008 roku. Naszą domeną są...

Młodszy Specjalista ds. Eksportu – Rynek Szwedzki, Nr ref.: 28/2017

Personia jest firmą rekrutacyjno-szkoleniową, działającą na rynku od 2008 roku. Naszą domeną są...

Nasi Klienci:





design by Tomsky.pl | Copyright © 2008-2017 Personia Marta Woźny-Tomczak
F
a
c
e
b
o
o
k
yapıkredi kredi kartı borç sorgulama finansbank kredi kartı borç sorgulama akbank borç sorgulama enpara giriş turkcell fatura ödeme avea fatura ödeme elektrik fatura ödeme elektrik borcu ödeme kredi kartı ile fatura ödeme vodafone fatura ödeme igdaş fatura ödeme trafik cezası ödeme iski su fatura ödeme hgs yükleme tl yükleme kontör yükleme akbank direkt halkbank internet şubesi vakıfbank internet bankacılığı denizbank internet bankacılığı hgs yükleme tl yükleme işbankası borç sorgulama ogs yükleme enerjisa fatura ödeme clk akdeniz enerya fatura ödeme superonline fatura ödeme enerya fatura ödeme bedaş fatura ödeme gediz elektrik fatura ödeme asat borç ödeme tatlı tarifleri iç giyim pasta tarifleri yemek tarifleri bahis siteleri tipobet